24. 9. 2016 Hvězdný Gulášfest Jihlava

1.9.2016 Centrum Hvězdička Jihlava
10.9.2016
27.9.2016 Benefiční koncert Hradišťan v Jihlavě
6.1.2017

Hvězdný gulášfest 2016 - 1. ročník

sobota 24. září od 11 hodin - Masarykovo náměstí Jihlava
Účelem soutěže je především užít si příjemné odpoledne a zkusit uvařit guláš v netradičních podmínkách a zároveň podpořit dobrou věc. Hodnotí se nejen kvalita hotového guláše, ale také kultura a profesionalita přípravy, čistota na pracovišti, nazdobení stánku, celková prezentace týmu . Uvítáme nejen profesionální přístup při vaření, ale i legraci a recesi. Předpokládaná účast 10 - 15 soutěžních týmů poskytuje záruku rozmanitosti a určitě si veřejnost najde ten svůj NEJLEPŠÍ guláš.

Do soutěže se mohou přihlásit profesionální i amatérské týmy

Hvězdný guláš uvaří i známe osobnosti:
Petr Kolář, Miloš Knopp, Maxíci, tým Hokejistů

Celým dnem provází: Martin Málek, Daniel Janoch(TV Prima)

Vystoupí:
Vojtěch Šenkýř, Maxíci, Miloš Knopp, Petr Kolář, Markéta Maky Zdeňková, Dominika Mína Elischerová

Vzácný host: Dan Nekonečný
kapela: Wječná Žízeň, Morava, Lady Kate, Abi Gail, Filtr

Do poroty zasedne a předvede kuchařskou show šéfkuchař Petr Erin Kováč. Vysoce profesionální kuchař, člen AKC ČR s více než 30-letou praxí své zkušenosti získal při studiu a pobytu v zahraničí, zejména ve Francii a na Kubě. Připravoval pokrmy pro vládní činitele a velvyslance ČR. Finalista Kuchař roku 2015/2016. Kapitán regionálního týmu AKC ČR, světová kuchařská olympiáda Erfurt 2016, moderátor pořadu Život z pánve a Celebrity Kitchen

Pro děti bude připraven bohatý program.
(hrátky s BOBO divadlem - soutěže - tetování Airbrush Márty (Tattoo Boat) - sladké odměny - cukrová vata)

11.00 zahájení festivalu a vaření guláše primátorem magistrátu Jihlava Ing. Rudolfem Chloupkem
13.45 odběr degustačních vzorků
14.00 - 15.00 prodej degustačních vzorků
14.00 zahájen prodej standartních porcí
15.30 - 16.30 vyhlášení vítězů
11.00 - 23.00 kulturní a doprovodný program

 

Celým dnem provázel Martin Málek a Daniel Janoch.
Gulášfest zahájil primátor města Rudolf Chloupek.

Do soutěže se mohli přihlásit profesionální i amatérské týmy v max. počtu 5 soutěžících. Celkem bylo přihlášeno 10 soutěžních týmu.
1. Petr Kolář a jeho banda( Petr Kolář  Miloš Knopp, Petr Podhájecký, Mirek Peňáz)
2. Hvězdičky a Maxíci (Petra Elischerová-Soukupová , Dana Zdeňková, Vojta Šenkýř, Dominika a Maky, Tereza Čiháková aPetr Lovětinský
3. Trestná lavice ( Peter Gaži , Luboš Rytych( hokejový tým NF), pomocnice na vaření Martina a Pavla)
4. Mistři skalpelu (lékaři Zdeněk Faltus a Karel Dvorník, s kuchařem Romanem Štěpničkou),
5. Ženy pro Ženy (volnočasová aktivita žen ve firmě Bosch)
6. Dobrý Hejtman ( Jaromír Kalina, Radka Vostrá Šimečková)
7. Tým VŠPJ ( Rektor – doc. MUDr. Václav Báča, Ph.D. , Lukáš Cakl, Martina Černá, Markéta Dubnová, Tomáš Obruba)
8. U Sudu ( Mikletič , Zdarsa, Bumbálek)
9. Pivní ráj (kuchaři Xanadu-Catering)
10. Senátor –Tým ( Miluše Lodinová-manažer, Jana Krejčová-vrchní míchačka, Milan Mokrý-vrchní dohlížeč)

Guláše hodnotila porota ve složení:
Jiří Jeníček (majitel hotelu Palcát)
Pavel Lukáš (předseda sdružení řidičů)
Mgr. Jaroslav Homolka (advokát)
Dan Nekonečný (zpěvák, tanečník , lídr skupiny Šum svistu,)
Petr Erin Kováč ( šéf kuchař profesionální kuchař, člen AKC ČR s více než 30-letou praxí,zkušenosti získal při studiu a pobytu v zahraničí ve Francii a na Kubě. Finalista Kuchař roku 2015/2016. Kapitán regionálního týmu AKC ČR, světová kuchařská olympiáda Erfurt 2016, moderátor pořadu Život z pánve a Celebrity Kitchen.)

Ocenění poroty: 1 . místo Restaurace u Sudu, 2. místo Trestná lavice, 3.místo Dobrý hejtman
Cenu veřejnosti získal: Dobrý hejtman

V průběhu celého dne probíhal doprovodný program. Děkujeme všem umělcům, a vystupujícím, kteří přijeli podpořit nadační fond. Všichni účinkovali bez nároku na honorář a cesťák.
Výtěžek z akce činil 30.700, – Kč. Celá částka bude použita na speciální rehabilitační cvičení na klinice Axon pro 4 letou Natálku z Břeclavi

Akci přijel podpořit i Kryštůfek –záchranář se svým týmem
.
Velké poděkování patří všem, kdo se podíleli na přípravě akce.